
Η βρώμη είναι πολλά πράγματα. Πανεύκολη στην προετοιμασία. Γεμάτη φυτικές ίνες. Καλή για την υγεία μας από πολλές απόψεις. Είναι όμως και ιδιαίτερα βαρετό φαγητό με… μηδενική γεύση. Και όσα μούρα και αν της ρίξουμε, δεν είναι για κάθε μέρα. Πιο πιθανό είναι να πιέσουμε τον εαυτό μας να την καταναλώνουμε και να βαρεθούμε τόσο πολύ, που να πέσουμε με τα μούτρα ακόμα πιο έντονα σε μια ζαμπονοτυρόπιτα.
Δικαστική νίκη της Bayer στις ΗΠΑ για το Roundup
150 χρόνια Lilly
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο iatronet.gr υγεία διατροφή ομορφιά φυσική κατάσταση ειδήσεις .
