
Μια νέα σελίδα στην ιστορία της ελληνικής ιατρικής γράφτηκε πριν από λίγες ημέρες, καθώς πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη τηλεχειρουργική ρομποτική επέμβαση στη χώρα μας. Ένας ασθενής με καρκίνο του προστάτη χειρουργήθηκε στην Αθήνα, ενώ ο χειρουργός βρισκόταν περίπου 8.000 χιλιόμετρα μακριά, στην πόλη Ουχάν (Γουχάν) της Κίνας.
